۱۰‌ــُم مردادماه بود که کتاب ذهن هولوتراپیکُ معرفی نمودم :)
کتابی به مراتبــــــــــــــ عمیــــــــــــــــق و به‍ نوبه‌ی خود، فوق‌العاده.
اگر به مسائلی که تا الان هیچ توضیح منطقی‌ای براش پیدا نکردین، علاقه دارین، این کتابُ بهتون معرفی میکنم :)
۷روز بعد از معرفی کتاب، مجددا کتاب رو شروع کردم و امروز تموم شد و خودمُ به دو فنجون چای و بیسکوییت دعوت کردم ^_^ [آیکون لذتِ آگاهی]
کتاب طوری پیش میره که انگار واقعا سه پاراگراف آخرش آرومت میکنه و  خشم و هیجانی که در اثر خوندن کتاب، درون آدم فوران کرده، به بهترین شکل مدیریت میشه :)

خب خب خب! 
قرار بود به محض تموم شدن این کتاب، کتاب بعدی معرفی شههه...! 
میخواسدم کتاب جهان هولوگرافیکُ معرفی بنمایم که به درخواست یکی از دوستان مطالعه‌ی کتاب دانشکده‌ی کسب و کار رو شروع کردم :)
عنوان کتاب: دانشکده کسب و کار
نویسنده: رابرت کیوساکی و شارون ال. لکتر
ناشر: انتشارات شکروی

+درباره‌ی کتاب در ادامه مطلب بخوانید :)
+خدایا شکــــــــــــــرت :)

رابرت تورو کیوساکی، سرمایه گذار، صاحب کسب و کار، نویسنده و سخنرانی است که امروزه نامی آشنا در عرصه تجارت و کسب و کار است. او این شهرت را مدیون سری کتابهای پدر پولدار است. ۱۸ کتاب در یک فاصله زمانی ده ساله که تا به حال ۲۶ میلیون نسخه از آن در سرتاسر دنیا به فروش رفته است.
او یک آمریکایی ژاپنی تبار است که از کودکی در تب و تاب ثروتمند شدن میسوخته و امروز پس از گذر چندین دهه از عمر پر بارش با صراحت و صداقتی کم نظیر، در کتاب دانشکده کسب و کار دنیایی تمام قد از بازاریابی شبکه­ای را برای ما تصویر میکند. سادگی و شیوایی بیان این مرد سرد و گرم چشیده بازار کسب و کار از تسلط ذهنی و عملی او حکایت میکند. رابرت کیوساکی شنونده خوبی برای آهنگ زمان است و حالا که دست بر روی شاخه­ای از کسب و کار یعنی بازاریابی شبکه­ای گذاشته معلوم است چیزی دیده، شنیده و لمس کرده است. و عجیب است اگر بدانید او بدون اینکه در این کسب و کار فعالیتی داشته باشد و چیزی نصیبش شود، از آن تعریف و تمجید میکند و این خود شاید گواه خوبی برای موضع بی­ طرفانه­اش باشد.
توضیح پشت جلد:   
دانشکده کسب و کار کتابی است درباره بازاریابی شبکه ای. رابرت کیوساکی، نویسنده این کتاب نه تنها یک مرد کسب و کار است بلکه میداند که چگونه این دانش را آموزش دهد. او میگوید (( بازاریابی شبکه ای، یک دانشکده واقعی برای یاد گرفتن کسب و کار است.)) دانشکده­ای که نه تنها تئوری و دانش کسب و کار را به شما یاد میدهد بلکه شما را وادار میکند که به دانشتان عمل کنید. این کتاب حاصل نگاه او به بازاریابی شبکه ای است، نگاهی برای بازگویی هر چه بیشتر ارزشهای این پدیده نو. رابرت کیوساکی در توضیح ارزشهای این کسب و کار، همچون دیگر کتابهای سری پدر پولدار، به مربی و راهبر خود یعنی پدر پولدار متکی است. به اعتقاد او بازاریابی شبکه­ای، ارزشهایی را دارد که بسیاری از افراد از آن غافلند؛ ارزشهایی فراتر از کسب پول زیاد!!! همچنین از پدر پولدار نقل میکند، که روشی که برای کسب ثروت انتخاب میکنید راهی است که با ارزشهای بنیادی درون شما بیشترین تطابق را دارد. با خواندن این کتاب و آگاهی از ارزشهای بنیادی این کسب و کار، بهتر میتوانید تصمیم بگیرید که آیا به این کارزار عمل و دانش وارد شوید یا خیر. 
کیوساکی این کتاب را در پاسخ به نامه­ هایی نوشته که هر روز تعداد زیادی از آنها از اقصی نقاط دنیا به دفتر کارش پست میشود و از او خواسته میشود تا موضع خود را نسب به سـﺅالات و نگرانیهای مختلف درباره شرکتهای هرمی و بازاریابی شبکه­ای مشخص کند.